090817

slappardag nr 1 var det denna dag. Kort o gott kan man säga att jag nog aldrig vaknade riktigt.

Mini o Kim kom o hälsade på en svänga. Vi red en stund på ridbanan o fick lite tips av Mini. Som jag sååå egentligen vet om men man kan ju undra vf jag inte har en egen hjärna att tänka med då det var så uppenbart. Pinsamt...jaa....

Behöver verkligen börja tänka mer på vad jag äter, helt sant och inget skämt. Denna dag bestod kosten av några kalvkorvmackor med grillkrydda samt en chipspåse o choklad o sedan wienerbröd som M & K hade med sig (mums)
Låter inte särskilt hälsosamt eller hur? Är så rörigt nu i köket o känner mig rätt så i vägen när jag försöker korva mig omkring när de jobbar så blir att jag tar det som finns på altan och det är mest lite kex, möjligtvis att jag tjyvar in i kylskåpet o hittar ngt ätbart där.

kort o gott

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0