090820

Torsdag blev ICA-dag. Fick jobba extra 10-16. Blev dock 10-18.30 vilket jag är glad för även om det ställde till lite med e.m planer.

Så mkt mer än att jobba har jag inte hunnit med idag. Kom hem och åt lite grann sedan bar det bortåt Kärrabo. Longerade Fingal och mockade. Min kära mor ställde upp och longerade Zigge medan jag mockade vilket var guld värt!

Nu blir det lite NCIS om jag orkar hålla mig vaken idag sedan blir det till att kura ihop sig i sängen och sova gott för imorgon blir det mer jobb och fullt upp:)

OVER AND OUT


RIDER´S DIARY


Fingal & Zagazid

Vad: Longering

Fingal skötte sig galant. Började idag söka sig nedåt emellanåt och travade glatt över bommarna som låg framme. Hade inspänningstyglarna på yttersta hålet hela tiden bara så att han skulle ha ngt mer att ta stöd emot.

Zigge slapp allt vad insp.tyglar heter. Han arbetar nästan bäst i bara grimma. Var visst pigg som satan och trippade omkring med knäna uppe i hakan. Han har haft otroligt mkt energi de senaste dagarna. Magen har krympt lite grann men står han still avslappnad så kan man tro att han väntar tvillingar, minst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0