090821

Fredag var det denna dag, vad jag gjorde minns jag mindre bra:)

Jobbade 10.30 - 19.00 så större delen av dagen spenderades alltså på ica...

Min bästa mamma hade mockat hos Zigge o Bennet så det var lite mindre att göra när jag kom hem iaf.

Zigge skulle få vila men Fingal fick jobba lite grann.

OVER AND OUT

(världens roligaste inlägg har nu formulerats...)


RIDER´S DIARY


Fingal

Tid: 30 min
Vad: Dressyr

Lite bråk när vi skulle ner till ridbanan, mor fick tillslut leda ner oss. *suck* Inte så istadigt när vi väl var på banan och försökte låta honom gå i en lite lägre form där det känns som att han slappnar av mer och blir mjukare samt stabilare.
Ganska fantasilös träning. Det var riktigt mörkt i slutet o fingal såg spöken här o var. Mest lite volter o snett igenom etc.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0