090826

ICA idag, ovanligt. Minns i ärligthetens namn inte vilka tider men långt var det....minnet är verkligen inte på plats. Inte undra på att jag behöver skriva ned vad jag gör om dagarna, hade väl blivit kaos annars.....

OVER AND OUT


RIDER´S DIARY

Fingal & Zagazid

Tid: 50-60 min
Vad: Uteritt

Fick med mor ut idag på Zigge. Fingal skötte sig med bravur. Skuttade rakt upp i luften utan ngn synlig anledning vid ett tillfälle (behöver jag nämna att det var på håret att jag inte trillade av?) men skötte sig i övrigt som en liten prins:) Fann lite gnista i galoppen o energi i traven där man verkligen kände att han ville framåt. Galopperade upp för haga backen 2 ggr, jobbigt värre tyckte han, nyttigt säger jag! Zigge skötte sig förstås, spände sig en del o sjopade sig men sån är han ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0