TIPSET


Ibland är det möjligt att jag kommer att få för mig att göra lite sådant här....



PRODUKT : Läderolja i sprayform

PRIS : Runt femtiolappen



Läderolja Spray, 400 ml


+  Inget mer kladdigt rinn (spec. om man gör som jag & häller upp oljan i locket)
+ Enkel och behändig att använda
+ Överkomligt pris (400 ml)
+ Smidigt när man inte har tid att plocka isär allt utan det är enkelt att spraya på lite snabbt.

- Beroende på Var man väljer att spraya så hamnar det lätt på sådant man inte vill ha det på, tips är att vara utomhus.
- Personligen kan jag inte svara på hur länge en flaska faktiskt räcker men kan tänka mig att livslängden inte är lika lång som hos flytande olja som vi alla vet kan vara i all evighet.


Kan tyckas som en latmansprodukt men är oundvikligen smidig att ha till hands. Vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0