Vi början om från början...

Ny blogg för nya tider!

Kommer främst att användas som träningsdagbok. Både för hästarna, mig själv och hunden. Något som jag tänkt göra i evigheter men aldrig tagit mig tid att göra. Ville från början göra den för hand men troligtvist kommer jag att ha lättare att uppdatera och ändra samt att jag får utlopp för mitt behov att skriva ibland. 

Det här med vad man ska kalla bloggen är totalt hopplöst, fantasin har trytit länge och tillslut fick det bli det enklaste, även om jag inte är så hajj på det.

Är helt vilsen bland alla koder och tycker att jag försöker göra precis som råden säger men lyckas inte! Ngn som vill ge plats åt min header, hör av dig:)

Så varför inte starta upp det hela direkt...

OVER AND OUT


RIDERS DIARY


Fingal & Zigge

Tid: 60 min
Vad: Skrittur

Ja, idag blir det inte så långt då de både gjorde samma sak samtidigt. Fick med mor ut och skrittade och travade lite idag. Båda hästarna behövde det verkligen, att vi sedan lyckades pricka in att göra det hela under den regnigaste perioden av dagen är en annan femma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0