14 DECEMBER

Luciaaftonen har kommit och gått...wrooom och snart är det julafton! Har fortfarande inte funnit ngn rejäl julstämning...är det så att det sakta tynar bort ju äldre man bli? Jag vägrar.....
Det ska julhandlas och julpyntas samt julbakas, det du!

Helgen har varit lite sisådär lugn. I lördags var det utgång som sagt^^ Det var inte så mkt folk där men jag hade det riktigt kul iaf ^^ kanske lite för kul...det får nog bli lite lugnare tag nästa gång så man slipper vara så barnrumpig ><    Söndagen var slö som satan, inte många knop där inte. Lite mock o plock var väl det som gjordes.

Idag har jag och Miko tränat på lite nytt, vi har varit lite lata det sista men lite framåt har det iaf gått. Jag lär gärna in en massa dravvel istället för ngt "vettigt" (tids nog..^^) Så vi håller sen ett par dgr tillbaka att träna "sitt fint". Han kan inte kommandot utan handtecken, det lär nog dröja. Balansen är inte den bästa:)
Men han lärde sig blixtsnabbt att hoppa över ett utsträckt ben samt att sitta bakom mig och hoppa över mig o min arm när jag hukar mig. Vill lära honom backa också...det kan man hitta på mkt skoj med sedan!
Vi var förstås också ute på en liten promenix och han fick snällt ställa upp på lite fotografering.





OVER AND OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0