Äntligen!

Ja, nu måste det bli lite skärpning här. Jag kan inte enbart klaga på ont om tid men också på en oändlig lathet. Den är det för den delen också slut med, nu blir det här med träning av! Har ju funderat på vem jag skulle kunna tvinga med o träna men så löste det sig så fint att Katja frågade mig först o dessutom hade vi samma tanke vilket löste allt fint och nu SKA det bli av, nu kan jag inte dryga mer utan det blir träning och inget (mindre?..) godis från och med dagen vi gått dit....Någon mer som vill hänga på?:)

Sviterna från godisätandet syns i pannan min som inte mår alls bra för tillfället....o inte ser det särskilt kul ut heller...

Imorgon blir det upp tidigt, resegodiset är packat och det blir en vända till faraway Skåne med Katja som ska hämta nån häst där nere. Har djupa funderingar på att plocka med datorn men undrar om den får plats bekvämt i knäet..naää

JULJIPPOT gick av stapeln igår också o mer kommer om det!

Nu vill jag äta, duscha o sova...låter inte helt dumt!

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia

tja jag skulle definitvit behöva lite workout men vet sjutton med tiden alltså... hahah :P

2009-12-08 @ 13:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0