En vit jul

...verkar det minsann bli! o en ordentlig sådan också. Var mer obehagligt än mindre att köra hem ikväll, det var snorhalt på vägen från r40 och in. Alltid lika roligt.

ICA idag 15-22. Tiden gick ngt fantastiskt långsamt idag. När man jobbar ska man rensa skallen och inte alls tänka på ngt annat än det man gör, knappt det. När man börjar tänka på massa annat så kan det börja krypa i benen riktigt ordentligt vilket leder till att man sitter och kollar på klockan titt som tätt och ska man då sitta 2 h på samma punkt kan det blir lite enerverande! Jag trivs absolut på ica, det är inte det. Jag tror nog att alla upplever vissa dagar mkt segare än andra ><

Jag har så mkt jag vill hinna med innan julafton men det hinns inte. Imorgon är det jobb 14-21 plus att det är julbord där vilket betyder att man såklart måste åka in lite tidigare^^  På ngt vis ska det gå...är nog bara inte så van vid att behöva utöva korvstoppning som jag var förr.

Det var den här dagen...klockan tickar iväg och roligare än så här blir det inte idag!





//Miko hittade en vante i snön när vi var ute innan, man tager vad man finner^^//

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0