?

Man kan fråga sig hur många fler inlägg jag ska göra där det enda jag säger är hur trött jag är? iaf ett till^^
Skulle jag sätta mig i soffan nu skulle jag garanterat slockna som ett ljus.

Dock så är det förstås Nyårsafton idag och vad jag vet har jag inte somnat innan tolv så långt jag kan minnas & hur vore det då om man som 19-åring inte stannade uppe? Sedan kan man ju iof ifrågasätta vad en 19-åring gör hemma i överhuvudtaget och inte är ute och super skallen av sig (alt. bara har kul;) De flesta jag känner är på annan ort (t.ex USA & Varberg vilket känns lite väl långt att åka till när man slutar jobbet sex..)
Katja har dock samma dilemma, slutar kl.21.00 o vi arbetsmyror tänkte sällskapa och hitt på ngt istället...till exempel det enda vi orkar....äta och kolla på film^^

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0