hemma!

Nu är man då äntligen hemma efter en dag på ica. Har tryckt i lite mat och ska busa lite med vovveliten innan det blir till att dra sig utåt till stallet (-18 grader here I come...) Blir nog inte så mkt mer gjort idag...hade som plan att städa upp lite på rummet, får se hur det hela utvecklar sig...

Funderar fram o tillbaka på nyårsafton, kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska göra...o till viss del hur tusan det ska gå ihop sig?? Har fått en grymt bra tid på ica som lockar men vem är dum o väljer jobbet i första hand? o andra sidan så om jag åker med till varberg måste jag skaffa ngn som ser efter djuren..mor o far ska ju också iväg...           Ngn som har en annan idé eller god lösning?



Fingal såg Miko och trodde sig ha träffat ngn att antingen leka med eller tugga på^^

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0