IT`S ON **

Skulle jag resummera min dag så skulle den troligtvis inte låta särskilt spännande. Dagens stora händelse var att hovslagaren kom och rådde om pållarnas små fötter. Nya skor och snösulor samt att Bennets små fossingar fick lite omvårdnad^^ Tack o hej sade Dick och lämnade mig med en räkning på typ två o ett halvt....fy faaaan.

Nå, vad mer är det som har hänt? Jag fick bla. leka MacGyver när jag hämtade Fingal ute i mörkret. Det öket hade lyckats rulla av sig grimman och utan lampan kunde hoppet tyckas vara ute men tack vare ett extra grimskaft som låg kvarglömt så löste det hela sig med att jag tillverkade en provisorisk egen variant som höll fint, det är väl inte första gången^^

ONYX har fått en ny medlem. Ja, se där minsann! Så nu är det igång, nu SKA det hända grejjor, så är det bara!

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia

go for it Anna :D

2009-12-11 @ 20:35:25
Postat av: Hanna

Dick är dyr :O

2009-12-12 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0