kort o gott

Är tröttare än vad jag borde vara och bra mkt tröttare än vad jag trodde att jag skulle vara när jag kom hem från jobbet, som idag varade mellan 14-21. Skyndade mig hem som tusan (efter att ha köpt en påse mat till min svältande byracka) för att hinna till Grey´s ---> ni vet säkert vad som hände då sista avsnittet gick förra veckan! Jag stod där o flippade fram o tillbaka på tv:n o kunde inte förstå, då drog jag mig till minnes förra onsdagen...hurrahurra.

Visste ni att det är min namnsdag idag också? Hade noll koll innan en snäll liten man på ica gratulerade mig, hur kunde detta ske? Minnet alltså....

Igår var vi alltså på språng mot Skåne. Allt som allt med den lille hästen tog det 12 h. Tro det eller ej men det visade sig bli ett riktigt trevligt sätt att tillbringa dagen på:) Hästen sj. var stor som ett hus, ett stort hus.....mer som en skyskrapa. När jag skulle släppa ut Fingal imorse förundrades jag om o om igen över hur liten han kändes..ovanligt liten..väldans pytte. 

OVER AND OUT


 


Kommentarer
Postat av: evelina

Skulle önska ett litet kort på denna stora stora häst om det finns.. vore kul o se en häst till skyskrapa.. =)

2009-12-10 @ 12:10:42
Postat av: Julia

jisses, tycker du att fingal känns liten så måste den hästen vart gigantisk :O

2009-12-10 @ 14:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0