Lat dag?

Har inte känt mig riktigt pigg på hela dagen, har känt mig jättetrött i kroppen och haft spagettiben större delen av dagen...vet inte riktigt varför. För mkt julmat- och godis måntro?

Har inte ansträngt mig särskilt idag. Har läst en bok (från början till slut..har jag väl börjat har jag svårt att sluta...) och skrittat en svänga med Ziggeman och Miko. Mockat också förstås, surprise!
Fingal har skött sig riktigt bra idag. Nu är det långt spö, lina, kapson, hjälm och lite tuffare tag som gäller vilket verkar ge resultat, hoppas bara det håller i sig och att vi kan utveckla det här. Han fick springa av sig i stora hagen hos grannen igår och oj vad han sprang! Energi i överflöd.

Jobbar lite imorgon sen kommer kusinerna och moster kl.18 & hälsar på! Funderar seriöst på att kika förbi ridhuset efter jobbet och titta lite på julklappshoppningen. Nyfiken som man är^^ Någon mer som ska dit?



//Miko på promenixen//



OVER AND OUT

 


Kommentarer
Postat av: evelina

Japp jag ska dit. kika lite.. alltid skoj o se när de små hoppar 40-50 cm.. =)

se om vi syns..

2009-12-27 @ 09:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0