onyx

 


Nu har jag plågat min stackars kropp ytterligare en gång den här veckan. Den här gången blev det Bodypump.

Mot slutet när vi körde utfall och lite annat höll jag på att dö, benen skakade och jag var såå nära att byta vikter att jag fastnade halvvägs med stången över huvudet innan jag ångrade o bestämde mig för att det ska visst gå.
Riktigt kämpigt emellanåt där jag sackade lite men kom igen och överlevde.



Pass: Bodypump

Tid: 60 min

Vad som var bra: Orkade trots allt alla moment. Kände att det tog ordentligt och blir inte överraskad om jag får krypa nerför trappan imorgon.

Att förbättra: All styrka. Främst ben.

Framöver är planen att gå på tre pass i veckan, för att få lite hjälp att komma igång och ingen chans att fuska.
Målet är att lägga till en egen träning. 4 pass i veckan varav minst 2 ska vara med instruktör.

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0