onyx

Första riktiga passet idag. Jag överlevde knappt och vill aldrig mer gå dit men eftersom jag inte bryr mig om vad jag vill så har jag inget annat val än att fortsätta. Tillslut måste det väl kännas lättare....eller?! ^^

Bodystep blev det, skulle varit Step men ledaren var sjuk och vikarien körde bodystep istället vilket (enligt beskrivning) är snäppet tuffare och svårare att hänga med på än step. Vilket jag kan inte hurrade åt först då min koordination inte är den bästa. Det i samband med urusel kondition kan väl bara leda till en sak?

Hängde på helt ok (läs; det såg nog bedrövligt ut;) för det mesta men ibland virrade det till sig rejält, speciellt i slutet!
Svettig är bara förordet till hur jag kände mig detta även om jag kände att jag kunde ha pressat mig hårdare men kände att nog fick vara nog, kanske inte så lyckat att dö första passet.


Pass: Bodystep
Tid: 60 min
Vad som var bra: Jag klarade mig igenom hela passet utan att avlida. Kändes pissigt ibland, riktigt kul ibland.
Att förbättra: Styrka, kondition, koordination. Allt?



OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0