Pass 1 & 2

Ja, nu är projektet igång..förhoppningsvis ska det rulla på! Z &  F ska slippa ha en potatis på ryggen som blir anfådd på uppvärmningen!

From. nu blir det en liten träningsdagbok för min träning. Så om jag fuskar måste det komma med här så jag kan känna mig lite skamsen o kanske skärpa mig^^

Planen är att ta det lite piano till att börja med. Känner mig lite småsnuvig tidvis o vill heller inte gå ut för hårt o tappa lusten, ngt som skett tidigare...fast nu ger jag mig inte!  Vi var där en sväng igår när jag "skrev in mig" o svängde förbi en stund innan jobbet idag. Förhoppningsvis blir det Step på söndag...beror på hur jag mår då^^Tid: 45 min
Vad: Blandat

Tillbringade ca 15 min på löpbandet, på ett program som jag inte minns vad det hette...Efter det rodde jag 2 km.
Gick vidare till ett par av maskinerna och tränade lite ben. Avslutade på löpbandet, gång va 5 min innan det blev dags för stretch.


Pass 2

Tid: 50 min
Vad: Löpband + rodd

Började med att värma upp med att promenera ett tag på bandet. Körde sedan ett program 20 min (samma som pass 1 men minns alltså inte). Rodde sedan 2 km (ca 11 min). Avslutade med lite lätt gång på bandet och sedan stretching.


OVER AND OUT

Pass 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0