RADIO?

Jag lyssnar ganska mkt på radio ändå. Så fort jag sätter mig i bilen och allt som oftast står den på när jag är i stallet. Har så gott som aldrig rört P-kanalerna och är from. idag fortfarande skeptisk. 

Jag hade tänkt ge P3 en chans innan när jag var på väg hem från jobbet, (Katja envisades med att den är såå bra), har provat innan men då har det alltid varit reklam. Nu möttes jag av orden

"Jag är en blåval, jag kan ta dig härifrån lalala...." 

Slängde mig panikartat över de arma knapparna och lyckades pressa ned en av dem innan låten hann förstöra vad som var kvar av mitt vett för tillfället. Nej, P3 lär det inte bli inom en snar framtid, kanske en dag. Man kan aldrig så noga veta, kanske när det regnar nakna hamstrar från himlen och jag är "president of the united states"

Jag gav det en chans....det är en chans mer än de flesta. Jag är besviken.
 

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0