Sökes?



Har länge funderat på om man skulle kunna finna ngn medryttare/halvfodervärd  till vår kära Ziggeman. Så om ni vet ngn liten stackare som vill ha att göra med världens snällaste häst säg till!
Jag vill fortfarande vara delaktig och är allt sugen på att tävla lite till^^ (sen som sagt, han har ju en ägare men var hon är är det ingen som vet..ggrr) Detta bla. för att få lite avlastning på den ekonomiska sidan då jag ligger lite i tankar att kanske finna en till liten ärta till våren om tillfälle ges.

Som sagt, inget är bestämt än men det skadar aldrig att kasta ut draget i sjön lite tidigare^^

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: evelina

hade jag varit lite mer ruttinerad än hobby ryttare så hade jag gärna hjälpt dig. men känns som du behöver någon som är duktigare då han trots allt är en tävlingshäst... hoppas du finner vad du söker

2009-12-28 @ 13:58:06
Postat av: Julia

jaa hade dygnet haft fler timmar hade jag gärna ridit honom haha ;) men tänker du försöka hitta ngn mer polle? eller va?

2009-12-28 @ 15:15:12
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/
Postat av: Linda

Men Anna då! Jag rider gärna, men några pengar har jag inte! ;) Haha!

2010-01-03 @ 20:45:49
URL: http://lsjh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0