trööött

Förmiddagen förflöt kvickt utan större ansträngning. Förutom Fingal som jag höll på att strypa även denna dag (långsamt), samt nu ikväll. Vill för tillfället ge Christina honom i Julklapp...

Julhandel med Malin blev det iaf! Kl 14 ungefär var vi framme i Borås. Hon den lilla hade julhandlat nästan allt sitt redan så jag fick dra runt henne på alla mina strapatser kring Knalleland (som skedde med viss svårighet då jag har sådan träningsvärk att jag inte önskar den uppepå min värsta fiende...) Hittade nästan allt iaf vilket känns väldigt skönt!

Jag tyckte nog minsann att det tidvis var riktigt ruskigt att köra på motorvägen. Rutan var lite täckt med konstig snö, kantlinjerna var rätt svåra och se samt att det var becksvart....fantastiskt underbart. Tungan rätt i mun!

Överlevde uppenbarligen och har ikväll varit med julklappar till Cajsa & Per! Nu är jag alldeles för trött och vill inte ens tänka på att jag måste kliva upp tidigt imorgon...brr! men nu är det snart dags att sparka igång motorn på gamleman, skrittaskrittaskritta...det är väl så vår närmsta framtid ser ut^^





OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0