uppdatering?

Har laddat ner en ny testversion av photoshop så ska grejja runt lite och fixa här...men tid existerar för tillfället inte. Det har varit mkt jobb det sista och inkl. idag så blir det 3 dgr på raken med 10 h-pass. Är ledig på lördag!
Inte för att jag tror ngn gråter över minskad update, iaf inte än;)

Nu vill jag sova, känner mig sjukt trött och verkligen sugen på att bädda ner mig i sängen och bara njuta av lugnet! Måste fixa listor med närvaro från burkusmötena också....hörde att de skulle in innan årsskiftet så känner mig lite skyldig...för att inte säga mkt..Har rotat och vänt upp o ned på hemmet för att hitta de försvunna blocken. Hittade tillslut två under madrassen i bilen samt en på ridhuset, varför har jag ingen ordning?



//Hade inte varit fel med en lugn mysdag ute igen..//

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia - Ryttarliv

SVAR: hahah ja gör så :)

2009-12-30 @ 10:45:29
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0