091012

Lite ICA har det varit idag, alltid något! Behöver egentligen jobba mer och funderar på om man inte skulle försöka få tag på ngt mer jobb. Samtidigt är jag rätt medveten om att det är löjligt omöjligt att få ngt....

Fingal mår mkt bättre och svullnaden har gått ner en hel del. Var på en liten promenad i e.m och nog finns det överenergi i den lille nu! Funderar på att skritta och ev. trava lite imorgon och se hur det går. Rida ut är inte världens mest lyckade idé för tillfället. Jägarna brukar vara lite väl skjutglada såhär i början på älgjakten;)

Miko har massor med energi om kvällarna och har blivit mkt mer lekfull det sista. Han kommer titt som tätt med bollen och är mkt mer med på kamplek nu än innan:) Idag har vi tricktränat en del och är nöjd med den lille, han vill verkligen och tröttnar verkligen Aldrig. Nu slutar jag iof innan han hinner bli för trött men jag undrar om han inte skulle kunna fortsätta i all evighet när han verkligen är på humör! Idag tränade vi bla. på att jag ska gå baklänges och han slalom. Mest jag som hade problem med koordinationen;) Imorgon ska vi prova lägga ngt litet spår och se hur vi lyckas!

Hovslagaren ska komma också vilket verkligen behövs! Fingal går ju utan bakskor och Zigges hovar börjar se slitna ut, bla har en tåkappa trillat av. En vecka för länge skulle man kunna tro!

(redan som lite kunde man ligga fint<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0