091017

Lördag idag. Blev ju inget i Falköping så Z har från o med nu en lite lugnare period framför sig utan några speciellt stora krav. Blir troligtvis inget KM för oss nästa helg heller. Det har inte känts särskilt bra det sista och känns mest som att jag skumpar runt utan ngn koll och ska då både Susanne, Julia o Katja dit så blir det bara pannkaka för våran del ändå. Men tänker nog åka dit och kika iaf:)

Fick mot förmodan en del gjort igår iaf. Var helt slut större delen av dagen men mot eftermiddagen sparkade jag igång motorn och fick en arbetslust som jag inte haft på hur länge som helst. Tror den håller i sig och har en massa jag nästan ser fram emot att ta itu med vilket känns underbart härligt! Städade i min f.d superstökiga ryktlåda och utanför sadelkammaren. Skrubbade båda krubborna och borstade 5 schabrak samt storstädade hos kaninen. Man mår bra av att ha det fint omkring sig! Fattar inte att jag försummat det där "lilla extra" ett tag.

Gårdagens vinter var som tur är inte särskilt långvarig och nu är det åter barmark. Ska försöka övertala mor om att en liten uteritt är precis vad hon behöver:)

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha jag är ju såå körd mot katja o susanne -.-

Iaf detta året, nästa år då jävlar tar vi dom :D

2009-10-17 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0