091029

Torsdag idag. Ville absolut inte kliva upp ur sängen även om jag kände mig rastlös. Var tung i sinnet sen gårdagen och ville helst aldrig stiga upp alls. men men..mor drog upp mig och efter att ha stoppat i mig ett digestive kex kilade jag ut och släppte ut pensionärerna här hemma.

Longerade och red Fingal en stund efter det. I nya sadeln vilket la iaf ett litet leende på läpparna.
Den passar finemang, it´s a keeper:) Sen gav det benet en annan vinkel och knäet protesterade högljutt...

Fokuserade på att verkligen få Fram honom idag och är riktigt nöjd med honom. Han kändes lätt, smidig och fram för skänkeln. Fattade båda galopperna fint och var allmänt mindre tjurig än vanligt även om han stönade och var smått sur i skritten, som vanligt då. Höll lite ett övertempo större delen och avslutade med tempoväxlingar i trav.
Tur för honom att det gick bättre idag;)

Nu ska jag steka bönor och bacon o breda ett par mackor, det får bli en korsning mellan frukost och middag idag också. ICA 16:00 - 21:15. Inte riktigt sugen men det är bara att pallra sig dit..

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0