awkward....

jaaa...missade totalt att jag skulle jobba idag så vid fem ringer Annbritt o påminner mig om att jag borde ha börjat vid det här laget....inte det minsta pinsamt.. o andra sidan har jag aldrig missat en tid innan så vill gärna tro att de var lika förlåtande som de lät:)! Var hos Malin o snäll som hon är passade hon Miko under tiden.

Sedan kom jag åter o vi kikade på film o åt chips, inte helt fel! Vi var även uppe vid ubk o tränade lite grann tidigare på dagen samt stoppade vid gården micael o co skulle kika på så man kan säga att det varit en rätt trevlig eftermiddag:)

Vad gäller hästfronten så fick Fingalen vila idag och Zigge joggades ca 30 min på ridbanan. Så va de.

Nu vill jag soova.....mer vettiga inlägg kommer förhoppningsvis imorgon!

OVER AND OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0