091010

Då var det helg igen!

Har inte spräckt någon ven idag direkt utan tagit det rätt soft. Mösamarsch idag berättade Daniel på ICA igår men jag är väl för "booring" för att va med. Istället har Jag och Miko har vandrat mellan stallen och mockat etc.  vilket ungefär sammanfattar dagen hittills:) Ska strax dra mig utåt för att ta ut Z på en runda av ngt slag. Skulle nog behöva ge honom ett bad ikväll men det får vänta på sig..

Ikväll drar vi in mot stan och till Emma. Film och mat står på planeringen vilken inte låter helt fel! Det underliga är att jag i förmiddags tänkte tanken och uppenbarligen hade hon tänkt detsamma men gjort ngt åt saken:)

Imorgon är det avslutning på Valpkursen, inte klokt att det redan gått 10 veckor sen start! Kul ska det iaf bli, en heldag ute i skogen med lite grill och roliga aktiviteter:) Mkt har vi lärt oss under den här tiden och nu får vi se till och fortsätta öva och lära oss nya saker innan det är dags för nästa kurs i vår, som vi förhoppningsvis får en plats på!


(Jag och Miko på utställning i Örby)

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0