HEMMA IGEN!

Då var det Flyingedags idag igen. Började med att vi vaknade alldeles sent och sedan kunde jag först inte bestämma mig om jag kunde åka eller inte. Kunde fortfarande inte stödja på foten så det var lite tveksamt men iväg kom vi!

Fick låna med en vit käpp från mors jobb, supercharmig...men vad gör man inte:)
Jättetrevlig dag blev det iaf och ångrar inte en sekund att jag åkte med. Lite värk i både fot och huvud efter att ha spänt mig så men vad tusan!

Kan ju inom parentes nämna att Fuxen på bilderna är 3 (!) år. Vi kikade lite på treåringarnas final i dressyr och det är banne mig Inte det minsta Klokt vilka gångarter de hade! O vilken avslappnad fin form de gick i.
Vansinnigt otroligt! Overkligt i överhuvudtaget vilka talangfulla unghästar det finns.

Skönt att vara hemma nu iaf. Vi körde lite (hmppf) fel på vägen hem men hem kom vi och nu känns det som att det inte vore helt fel att hoppa till kojjs efter en helbra dag:)



OVER AND OUT



Kommentarer
Postat av: Julia

Ohh nådigt avis på dej som fick se finalerna! :O

2009-10-19 @ 21:31:01
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/
Postat av: josefina

näe att jag ens kan med att hänga på dig på det viset när du är så halt :P

2009-10-24 @ 19:50:55
Postat av: Anna

Sv J: nää lite taskigt faktiskt, jag var ju för tusan döende nästan:) men jag hade ju iaf min trogna käpp<3

2009-10-24 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0