FLYINGE

Tro det eller ej, tillslut kom vi iväg till Flyinge!

Det var jag, Jennie och Julia som styrde kosan mot Skåneland igår och tillbringade dagen med att se fantastiska hästar och bara njuta av omgivningen kring Flyinge.

Sedan tillbringade vi iof lika många timmar i bilen som när vi var där. 70 mil tillryggalade vi sammanlagt vilket bara tokiga entusiaster kan komma på att göra en vanlig vardag;) Ca 10 mil från Jönköping på hemvägen började det kännas lite motigt och ögonen tunga men med lite godis, vatten och radio så löste det sig och vi kom hem hela och glada om än ngt trötta!

Det var en härlig dag och genom att ignorera allt som gick att vara avundsjuk på känner jag mig nu lite inspirerad och glad. Så idag ska stallet städas ut och schabrak borstas i mängder! Tack för en härlig dag tjejor:D

Sedan att det snöat för fullt hela dagen och jag varken har snösulor eller tillräckligt med broddar är en annan historia....kommer inte bli ngn ridning alls idag antagligen vilket känns lite trist:/




OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja visst var det superskoj! Och du och bilen skötte körningen finfint :) Nu jäklar ärm an inspirerad och efter vinteridet blir det träning till max!

2009-10-16 @ 14:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0