grrr...

Försöker desperat ändra lite här på sidan men det jag vill ändra ändrar sig minsann inte hur jag än gör! Blir tokig på tekniken!

Jobbat idag mestadels. 09-15 på ICA. Lönehelg är det vilket inte känns helt fel!

Kom hem o åt mat sen red jag Z vilket inte gick så bra (surprisesurprise....). Två hinder på volt. Han var stel o sprang mest med huvudet så motigt han bara kunde. Fick inte ngn rytm och antingen hamnade vi för nära eller så fick det bli tre längre språng innan. *suck* Inte undra på att man känner sig dålig....Så, inget mer nämnt om det helt enkelt..Tur för honom att efterarbetet gick bättre;)

Imorgon är det KM i dressyr på ubrk. Miko och jag tänkte ta en tripp dit och kika lite samt försöka ta lite vettiga kort hur nu det kommer gå, resultatet dyker väl upp imorgon antar jag:) 

                                                        OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0