ica

jaa..känns som att jag inte har gjort annat än jobbat idag även om jag "bara" jobbat 6,5 h....

Kom hem för en liten stund sedan och tänkte sitta här o knappa lite innan jag tar itu med att rota i kylskåpet lite grann. På jobbet idag var det många flashbacks från tingsholm. Först träffade jag Emelie, hur kul som helst! Har inte sett henne på evigheter. Hade lite lust att kasta mig över disken och ge henne en kram men visste inte riktigt hur det skulle verka;)  Sedan såg jag Erika som jag ser titt som tätt på ica och efter det anlände Ulrika som var hur glad som helst. Hon var inte det minsta orolig för att jag skulle sluta som en sysslolös nolla, det gör en av oss iaf;) Tjugo i tio hamnade Sebastian & ES (samt robin) i min kassa, de skulle hem o äta massa god mat och jag blev inte alls avundsjuk! Lite nostalgi blev det, vi borde verkligen samla ihop oss alla och träffas ngn gång, det tycker iaf jag.

Ngt mer överdrivet spännande hände inte. En gubbe glömde kvar en påse med tuggummi på bandet som en tjej (nämner inga namn...) kikade på och plockade med sig tillsammans med sina andra Två varor! ööhm....? Hann inte reagera hah:)

Innan idag förresten så fick Miko för första gången springa lös när jag red, stor nyhet. Han skötte sig finemang och var rätt trött när vi kom hem:) Med Zigge förstås, honom litar jag ngt mer på än den andre som kan tycka att hundar, det är intressant...undrar vad den gör om jag krafsar på den?...

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0