Jul?

Ok att det börjar bli mörkt och riktigt kallt ute men säg inte mig att det redan är dags att börja propagera för julen? Jag fixar det bara inte. Jag älskar julen men det ska inte börja fifflas med julmarknader och julmust två månader i förväg...

Förra veckan anlände julmusten och pepparkakorna i hyllorna på ICA. För en månad sedan fick jag nys om årets först julmarknad. På tok för tidigt om ni frågar mig!

Kikade runt och fann dock de här fina hundsmyckena hos Le Chien & var bara tvungen. Brukar inte tycka om att hundar pryds och  behandlas som om de vore människor men en av dessa kan jag absolut tänka mig i Mikos halsband veckorna kring jul, lite extra julkänsla helt enkelt:)



  
                                                    OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0