måsten...




Är inte så duktig på att lägga pengar "på mig själv". För tillfället känns det som att all lön går åt till att betala skulder och fodra hästar så hur gärna jag än önskar mig en stor gaderob så blir det bara inte så. Det är vetenskapligt bevisat att alla kläder jag använder får plats på en hylla vilket är mer patetiskt än intressant fakta. Att jag sedan förvarar det lilla smink jag har i en plastpåse och bara har en jacka som även vikarierar som stalljacka är intet att förglömma. Men snart är gränsen nådd, stupet siktat, sista hönan plockad. Måste sluta få dåligt samvete så fort jag köper något till mig själv, våga spendera och tro på att jag är värd det. Sedan Är jag hopplös. Jeans till ex. är omöjligt att köpa då de aldrig sitter bra (troligtvis inte byxans fel....)

Sedan att jag snart behöver köpa vinterdäck till bilen vill jag inte tänka på....

Antar att det lätt blir såhär när man mest går hemma eller i jobbarkläder;)
Kanske är det dags att omprioritera, om så bara för ett litet tag!


OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0