Morris And Nolan




Mor och Cajsa satt i förrgår kväll och kikade på hästnet för skojs skull. De trillade över den här sadeln, skrev på den och idag ska ägaren skicka hit den. Helt tokiga är de!
Det är en Morris And Nolan "Gold Collection", mörkbrun dressyrsadel. För fyndpris då ägaren var i behov av snabba pengar. En chansning förstås eftersom vi inte vet om den passar men å andra sidan så lär det inte bli besvärligt att sälja vidare den, kanske tom. tjäna lite pengar på den!
Så där försvann en del av månadens lön;)

Tokigt tokigt...

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Karin

Den annonsen såg jag också och tyckte den såg fin ut och till ett mycket bra pris! Hoppas att den passar. Är det till Fingal?

Förresten, den där transporten jag såg annons på o som jag berättade för din mamma igår är nog såld för jag hittade inte annonsen när jag kollade efter den igår....

2009-10-26 @ 10:39:42
Postat av: Julia

Ohh den ser ju tokskön ut! :D

2009-10-26 @ 17:07:04
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Jaa hoppas det är lika skön som det ser ut och att den sitter som en smäck! Främst till Fingal jaop, man kan ju drömma att den passar båda ;)



2009-10-26 @ 17:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0