rapport?

Från träningen igår kväll. Gick kort och gott åt helvete (hårda ord från en som aldrig svär...men även det enda som på ett bra sätt kan beskriva hur det kändes.)

Sen vet jag att det kan gå upp och ner som en berg o dalbana med unghästar men jag känner såväl att han kan bättre än såhär och att det var mest hos mig det brast..

Jag var avvaktande, försiktig och lite osäker, precis så man inte ska vara när man rider honom. Han utnyttjar det på momangen. Han var inte alls mellan hand och skänkel eller fram på ngt vis alls och vi bara stred mot varandra så gott som hela tiden. Undrar om en träning ngnsin gått såhär dåligt...
Förutom möjligtvis de sista minuterna när jag travade av....då kändes de rätt bra. Sen att han var stökig vid lastningen gjorde inte saken bättre. Pratade med HT efter och frågade rakt ut om han tycker att jag "förstör" honom, om det helt enkelt inte kommer att fungera. Men han var rätt positiv och trodde att det visst kommer bli bra det här...vilket lättade lite lite på sinnet då han alltid säger rakt ut vad han verkligen tycker om allt = han kunde lika gärna sågat mig vid anklarna.

nej, det är inte ens värt att skriva mer om saken...

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia

Klart du inte förstör honom! Och livet är en bergochdal bana ;) Keep up the good work :D<3

2009-10-29 @ 20:26:32
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0