snö?

Vaknade helt slut och tröttare än på länge men såg lite fram emot dagen och att bla. sätta igång Fingal lite mer. Känns som det var evigheter sen han var igång (även fast det bara är en vecka..). Kikar ut genom fönstret och får se snön yra.

När man var liten var första snön det roligaste man visste men allt jag kunde tänka var "nej nej nej...inte redan..jag vill inte...jag emigrerar..." & därmed avled ett par av dagens planer.

Miko däremot var överförtjust. Det här var ju hans första snö! Ett tillfälle som förstås var tvunget att förevigas:)



OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia

Jaa fyy känner samma sak. Optimist som man är slog inte hovis på sulor när hon var här förra veckan och känner bara NEEEJJ VILL INTE!

2009-10-16 @ 14:14:32
Postat av: Anna

Sv: vi protesterar!! hade hovsl. här nyligen med och nu dröjer det in i dec. innan sulorna är på vilket inte är bästa planeringen! spec. inte när ena kreaturet inte vet var han har sina ben:S



vi får blunda och hoppas på att det här snöfallet bara var en tillfällighet....jag vägrar acceptera!

2009-10-16 @ 14:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0