spåra

Idag var vi i u-hamn och provade på lite spår igen i sällskap med Malin, Evelina och tidvis av Monica:)

Självklart hade jag glömt det viktigaste, leksaken. Vilket gjorde det hela lite knepigare..spec när jag sj. varken minns eller ser var slutet är ngnstans, hur klyftig får man va?

Miko startade båda spåren jättefint men tappade bort sig de sista metrarna. Nästa gång ska leksak vara med och förhoppninsvis går det bättre då. Om inte annat kanske jag låter bli att gå runt och leta efter slutet och samtidigt sprida ut min doft....Vi lär oss:)

Joppe och Miko lekte hej vilt och den lille sov gott hela vägen hem sedan. Undrar varför?;) Bildserie på de två små stöken följer nedan;



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0