sugen på...

...att vrida näsan mot Flyinge någon gång mellan 13-18 okt. Väldigt sugen....Då är det dags för Svenskt Avel & Sportchampionat. 3-4-5-6 åriga hästar i grenarna hopp och dressyr. Att samla lite inspiration och förhoppningsvis nya ideér samt lite ny kunskap vore inte helt fel! Saken hör väl till att risken är stor att jag kommer hem helt nerslagen efter att fått se alla fina unghästar som kommit en bra bit längre är böset här hemma o ryttarna som rider dem, i vart fall är det så mor min tror att det skulle bli;) Problem nr.2 voro väl vem jag skulle tvinga med mig!





bild tagen från flyinge.se


Kommentarer
Postat av: Julia

Om du åker följer jag med om du vill :D

2009-10-07 @ 15:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0