ut i skogen har vi vandrat...

...Lilla Miko & jag. Vi har inte överansträngt oss idag direkt så har inte tränat överdrivet. Har blivit lite sisådär nu ett par dgr iom att jag jobbat så långa pass o vart i skåne på äventyr;P

Idag kilade vi ut i skogen ett tag iaf o busade. Lade bla. 3 korta spår som han utförde finemang! Han tappade lite bort sig vid andra men det var nog lite min miss. Vid slutet hoppade jag en bit åt sidan istället för fram så han vek av och ville fortsätta den väg jag gått tillbaka men han fick lite tid på sig och hittade rätt tillslut:) kan va kan va.
Han verkade veta vad som var på gång och satte iväg med riktigt god fart redan från början (lite väl god skulle jag tro som fick trava efter så gott det gick över stock o sten..) De var som sagt väldigt korta spår men kände att hellre att vi gör några korta, bra spår nu sen sist så får vi öka på sedan istället.

Imorgon ska vi in till Malin o Sunny o busa istället. Något vi båda ser fram emot, bara Miko som inte vet om det än;)

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Förstår det! :) Du får gå och titta på filmen på fredagskvällen sen, biljetterna släpps den 4e ser det ut som :)

2009-10-21 @ 22:23:58
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0