ZZzz

...ögonlocken tynger och magen kurrar på högsta hastighet men är ändå inte sugen på att äta....det är för tidigt...

Blir ett litet morgoninlägg innan vi drar oss mot UBRK denna morgon. Vem tror ni glömde ställa om klockan om inte jag..? men tur var väl det annars hade jag blivit vääldigt sen:) Nu är jag uppe i tid för en gångs skull och det känns rätt ok!

Kan ju berätta att jag lite massakerade min lilla hund igår när jag klippte klorna....oops!
Brukar alltid vara hur försiktig som helst men nu stod han lite konstigt och jag vred mig för att få tag i den allra sista klon....han drog till sig tassen precis när jag klippte och självklart träffade jag pulpan o det blöder ju så hemskt mkt så han spred blod omkring sig överallt. Så han fick ett litet bandage o en matte med väldigt dåligt samvete. Lyckat.

Nej..nu är det bäst o hitta på nåt att äta annars blir jag väl sen iaf...!


                                              OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0