090915

Med hjärnan på sned (lite känslan av att den vill ramla iväg...) så tänkte jag försöka knappa in iaf ett litet inlägg:)

Den här dagen startade väldigt långsamt och rasslade sedan iväg fort som tusan! Upp vid halv åtta o gick ut med vovveliten. Hästarna ville ut o Fingal fick stå ut med omlindning och rengöring av såret (som visat sig vara rätt så djupt..)

Sedan satt jag mest och stirrade på datorn och tv:n tills jag inte förstod varför jag satt där...vad var meningen med det hela? Stängde kvickt av det hela och bestämde mig för att sparka igång dagen.

Miko och jag gav oss ut och gjorde stallen. Efter det blev det en liten tur med Fingal. Lite lätt ridning på ridbanan, ingen haltande häst men en med energi vilket alltid är kul:) Han var riktigt duktig. Lite svullet är det precis kring såret men verkar inte störa honom nämnvärt längre.

Efter det tog jag o Miko vårt pick o pack och åkte till Katja som numera är bosatt i fjärran Gällstad. Vi gick en längre promenad med de små. Miko & Gery kom finfint överens och kommer nog bli fina kompisar:)

Hem igen då det blev CajsaTräning med Ziggelus. Gick rätt bra, Cajsa var nöjd med oss och då antar jag att jag också får vara det. Sedan for vi in till U-hamn för IdolKväll med Emma o Malin. Med lite falsksjungande tanter samt dipp så kan det inte bli annat än småmysigt:) Miko fann sig tillrätta i Emmas soffa och såg ut att trivas som fisken!

Jaa...sammanfattning av min dag blev det den här gången, ögonlocken tynger och kan inte producera fram ngt mer vettigt;)

OVER AND OUT


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0