090918

Kort uppdatering, orkar verkligen inte o borde gå o lägga mig raklång i sängen för att kunna kravla mig upp i tid imorgon (ica-dags)

Har verkligen haft en usel dag, en sådan där som man bara inte vill ha. Har varit totalt orkeslös och lat samt känt mig såpass deprimerad att jag satt mest smått apatisk hela förmiddagen....ut i stallet o mocka sedan tillbaka in för att sitta o "tycka synd" om mig sj. igen. För vad?? Samma gamla visa, avundsjuka och dåligt självförtroende. Behöver ta tag i mitt liv lite mer, våga tro på att jag Vågar samt börja göra Mer än det som är nödvändigt under dagen Oftare. Dessutom sluta bliga på vad alla andra har o är och istället fokusera på det jag försöker få ihop!

Ridit Ziggelus iaf. Hoppade några språng på ett räcke också. Flera bra hopp men ett par helikopter när han drog på gasen några meter innan. Det känns nästan aldrig säkert men fler bättre hopp än sämre!
Fingal fick semester:) TapperTräning igår. Han var lite busig och det märks verkligen att han upptäckt det roliga med hoppning!

Nu blir det sängen o möjligtvis lite tv.....upp tidigt imorgon o på söndag är det tävling i Nääs!



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0