090923

Slarvig som man är så har uppdatering låtit vänta på sig. Hade tänkt skriva en rad igår kväll men somnade som en stock i soffan istället. Vaknade kl. 06.00 och släpade mig upp till sängen istället...

Idag har varit en vidrigt lat dag, igen. Måste bli ändring på det här!! Båda stallen är dock klara vilket känns skönt. Kl.15 är det TapperTräning med Fingal som gäller, hoppas det går riktigt bra idag.  Efter det bär det vidare till UBK och valpkurs:)

Frida fyller 19 år idag minsann, stora kramar och gratulationer till denna pingla!

Imorgon...ja då ska bilen o rummet dammsugas samt stallet mer utstädat. Har jag inte gjort det då så var vänlig slå mig riktigt hårt nästa gång.

Någon mer som märkt denna epidemi som ubrk drabbats av? (bortsett från alla nya barn förstås)
Har vi inte invaderats av fuxar?
Det började för länge sedan med Jennies och har nu påökats med ytterligare 8 st på kort tid! 8/9 är fuxar med bläs. Fingal är undantaget som endast har lite fjuniga vita strån i pannan:)


Tävling i Nääs var det i söndags. Låångt bort, hade det inte varit div.II så hade man nog valt ngt närmare. men ack så vacker det var kring Nääs slott. Jag ska ha en sån allé när jag blir stor.

Red endast en klass, lagklassen. Felfri i grundomgången, inte den bästa rundan vi genomlidit men ändå. I omhoppningen fick vi 2 pet. Kom lite nära inpå men kunde väl ha kvittat:S Fast vi red inte som skållade råttor så ngn vinst hade det inte blivit iallafall. Vår första runda på höjden 1,05 m var det iaf:) 
Lina & Josefina red finemang men hade inte lyckan på sin sida idag (vilket vi definitivt hade.....) men vi blickar framåt mot sista omgången som går i Falköping 17 okt!


OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0