090926

Dagen började med en tripp till Borås och Hööks ettårsjubileum. Det är alltid kul att lura omkring i en ridsportaffär och leta efter grejor, det är något speciellt. Hittar man då något till ett bra pris blir man ännu gladare!

Det var Fingals dag idag och även jag plockade med två par vantar. De gamla har fått ett aningens för stort hål och är skrumpna i allmänhet. Fick tag i ett par underbara vintervantar för under hundralappen också. Lika bra att passa på, jag är annars för snål för att införskaffa rejäla saker inför vintern. Brukar bli dubbla o tredubbla fingervantar istället;)




Vet att det finns många som Inte handlar på Hööks. De har visst inga "märkesprodukter". Jag tycker att man ofta kan finna bra grejer för en mindre peng som håller måttet! Försöker alltid finna någon sorts balans mellan ekonomi och kvalitet. Ibland är det värt att köpa något dyrare men ibland måste man spänna åt svångremmen och spara på kosingen. Vilket betyder att jag inte är så petig med var jag handlar det viktigaste är vad..!


ehm...möjligt att lite godis smet med i korgen när vi var på Coop också. Tusan:) men tänkte att när jag ändå slängde pengar omkring mig så....

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0