090928

Ännu en mindre vettig dag har förflutit och kommer aldrig igen. Jobbat ikväll vilket sannerligen behövdes!
Fingal fick lov att vila idag o istället markerade vi slutet på Zigges semester (har tagit det lite lugnare en vecka) med att ta oss en genomkörare på ridbanan. Mkt galopparbete och lite bommar. Tillslut gick han avslappnad och fint i galopp, Z mått mätta.

Sitter och lyssnar på ovädret utanför. Låter lite som att det haglar och blåser storm, jag tänker inte sticka ut näsan för att kika efter....

För imorgon har jag ingen briljant plan. Den ska inte bli sysslolös iaf. En till sådan dag och jag vet inte vad jag ska ta mig till, är trött på att vara så bekväm av mig!

Hjärnan är rätt mos nu och kan inte formulera ngt mer intressant, så då får det vara.





OVER AND OUT

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0