090930

Onsdag idag. Hade inget särskilt inplanerat förutom valpkursen. Bestämde mig för att ringa Cajsa på förmiddagen vilket ledde till en hoppträning med Zigge kl.12. Han hoppade finemang och det känns riktigt bra inför helgen:) Vi ska nog lyckas kravla oss runt på ngt vis!

Fingal fick ta det lite lugnare med 20 min. longering idag efter hoppträningen igår. Som för den delen gick bra mkt bättre än den dessförinnan. Lite tuffare och han var lite mer framåt och även om han var lite tittig på grinden (brukar inte titta alls) så skötte han sig fint:)

Valpkursen var trevlig som vanligt. Aningen kallt blev det men man får väl skylla sig själv om man bara har t-shirt och fleecejacka. Långkallingar hade jag dock samt vantar! (framsteg framsteg) Miko ligger för tillfället o sover som en stock vid mina fötter. Vi har inte riktigt tränat på sistone och ngt vi behöver träna på är kontakten. Målet är att ha keikontakt:) (ni som vet ni vet vad jag menar)

Besviken på mig själv som inte kunde motstå frestelsen att inhandla chips och choklad på vägen hem. Sitter här nu och känner mig fetare än vanligt. uscha.

Ny dag, nya möjligheter. --> imorgon





OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia

Klart det kommer gå finfint för er i helgen! :D

2009-10-01 @ 15:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0