Gårdagen

Hur blev det då med gårdagens storslagna planer måntro?
Faktiskt ganska bra. Var allmänt medvetslös på kvällen men vad förväntade jag mig^^
Gjorde allt förutom att rida Fingal. Ringde Katja och hon kom gärna förbi & gjorde det under eftermiddagen. Toppen tänkte jag! Istället för en orkes- & tålamodslös ryttare skulle han få ngn som kunde mangla lite! Men det slutade med att hon kom aldrig. Hade kört vilse med en kompis någonstans och sen kom hon inte ändå. Så Fingal som stod snällt o iordninggjord fick klä av sig och gå ut i hagen igen för jag skulle ju iväg. Blev ingenting för honom denna dag då alltså & en liten djävul satt o skrek i hjärnan min under tiden.

Hursom. Idag blir det lite hoppning för Ziggeman tror jag, iaf plocka fram något räcke och hoppa av oss lite. Tänkte testa ett lite nytt bett och se hur det funkar, mer om det senare!

För den lille blir det en liten uteritt idag skulle jag tro. Blir härligt ute i det fina vädret! Får se om han kan hålla sig i skinnet efter ett par dagars vila här nu igen eller om det är bus pågång!

En syn som nedan är att förvänta (fast kanske inte riktigt lika suddig;)










































OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0