Gotacupen resultat

Blandade känslor denna tävling. Ziggeman hoppade finemang efter en lite skakig start på första men jag tabbade mig totalt i slutet och kallsvettas nästan varje gång jag ser videon, fattar inte vad jag höll på med. Minns att jag efter rivningen tänkte "6,7 & 8:an kvar så har vi klarat oss med 4 fel" Dumt & tänka på den alls & låta sig tappa fokus så men nu är det som det är & får försöka tänka förbi det.

Föga tröst är att vårt resultat ändå hade varit det som räknats bort eftersom vi definitivt hade varit långsammare än lagets andra 4-felare.

Vårt lag då som kom på 2:plats i slutändan av 12 lag! Det ni:D
Bra och motiverande start inför nästa omgång som går i Mark 9 maj!





OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0