Kurerar mig med...

...några avsnitt av Ponnyakuten på svtplay. Blir galen av längtan till sommaren när man ser den underbara miljön, men den är på väg är den inte?!

Fastnade på en sekvens i avsnitt 11. där lille Jacob hade på sig en tröja där det stod "Våra pappor är rikare än era". Aoowtch...*bitchslap* recieved. Men måste kännas overkligt när han får se avsnitten och även höra det fina Tobbe sa om att han var övertygad om att han skulle komma långt, tänk o få höra det samma. Det hade man levt på en livstid, om inte mer!

Själv har man legat här i sängen hela dagen igen...mår utomordentligt mkt bättre än innan även om det tillståndet inte är särskilt avundsvärt det heller. Men idag SKA jag rida en sväng på Zigge och en svänga på Fingal samt en litenliten stund på ridbanan. Bara så att han får röra på sig lite mer, får se hur mkt jag orkar. Igår var första gången jag red sen tävlingen, red skrittrundan på Fingus och bara höjdskillnaden medförde illamående o yrsel så tur att han skötte sig så fint som han gjorde:)

Innan dess blir det dock energipåfyllning!




OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0