Riddagbok ~F~ 28 April

Vad: Markarbete
Tid: ca 60 min

Igår var det då dags för markarbetsträning för Linda Nykvist!

Fingal skötte sig riktigt fint med tanke på att vi inte hoppat på 3 veckor nu. Han fick hoppa studs för tredje gången i sitt liv vilket han gjorde riktigt bra. Jag var smått övertygad om att han med sina klumpben skulle ränna igenom alltihop men han fick upp sina små ben galant. Sammantaget sett kändes det bra, det är bara jag som måste bli än mer beslutsam & tro lite på att jag vet vad jag gör. Han ser lite skojjig ut när han fläker ut sina framben i spindelstil över hindren, det är inte alltid lätt att vara följsam där inte^^ Vad som var spec. roligt att upptäcka var att galoppfattningarna inte var ngt att lägga ner mkt tanke på, de bara funkade! Det var väl inte alltid fina, ordentliga sådana men han fattade lätt till skillnad från innan. Det var dessutom inte alls mkt bråk idag. Han försökte komma undan med att backa och muttra lite ett par gånger men gav sig så gott som direkt.
 



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0