Snaaark...

Är sådär riktigt ljuvligt trött för tillfället och kan knappt bärga mig innan jag får lägga huvudet mot kudden!

Full fart idag. Började med att gå upp över en timma senare än vad jag hade tänkt men upp kom jag.
Mockade här hemma och sen åkte jag in till Fingal och gjorde iordning där samt longerade honom ordentligt. Tränade mkt galoppfattningar och små volter i trav & galopp. Duktig var han!

Jobb 11-18. Var på golvet idag och har tillbringat större delen av tiden att fronta i hyllorna.
Efter det blev det rusch till Dalsjöfors där mor väntade med Ziggeman. Sadla snabbt som tusan (hade förstås haft sadeln hos Fingal..) och upp nästan precis i tid för träningens början.

Så nu vill jag ta med Miko upp & sooova, inte sitta här^^

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0